Erată

Acum nu multă vreme am scris o postare pe marginea unui articol al lui Andrei Pleşu, motiv pentru care m-am ciondănit oleacă cu diverşi prin diverse locuri. Diverşii ăia aveau dreptate dintr-un punct (esenţial) de vedere: am citit aiurea ce-a scris domnul Pleşu. În loc de „ierarhii nu obosesc să ne explice”, am citit „ierarhii nu SE obosesc să ne explice”, şi mulţumită minţii limpezi a nevesti-mii, am realizat azi acest lucru. Aşa stând lucrurile, am să retrag toate referirile la domnul Pleşu, cu excepţia celei care îl menţionează ca autor al textului. Restul chestiilor rămân în vigoare, dat fiind că articolul cu pricina descrie cum nu se poate mai bine părerea despre ortodoxie a unei bune părţi din ortodocşi.

~ de paganu pe Februarie 15, 2010.

Lasă un răspuns

 
