Quote of the week

N-am de gând să atârn aici câte o vorbă de duh pe săptămână aşa cum ar putea sugera titlul, dar să zicem că săptămâna asta n-am dat încă peste o frăzucă mai mişto decât cea de mai jos, şi sincer să fiu nici nu prea am speranţe să dau.

„If there is any kind of supreme being, it is up to all of us to become his moral superior.”

(Terry Pratchett prin gura lordului Vetinari – Unseen Academicals).

~ de paganu pe Decembrie 8, 2009.

3 Răspunsuri to “Quote of the week”

  1. A aparut Unseen Academicals? Crap, must buy!!

    Terry Pratchett e un ateu discret si nedeclarat zic eu (si-ar aliena cititorii) dar recomand Small Gods. O sa apra la Rao in curand.

    • Stiu si io daca e asa discret si nedeclarat… mie mi se pare destul de pe fata. Cat despre Small Gods, e una din preferatele mele. Si da, pune mana si fa rost de Unseen Academicals, e geniala.

Lasă un răspuns

 
