Ce să mai citesc?

Se cam alege praful de Cotidianul. Deja, de ceva vreme, o cam luaseră pe arătură (mă refer la articolele de informare, nu la comentarii) şi începeau să mişte galeş din buric, a OTV şi manele. Dar de citit îi citeam regulat din pricina comentatorilor, care scriau (scriu?) bine chiar şi când scriau prostii. De câteva zile, însă, numita gazetă începe să duhnească straşnic a presă de anii ’90, în sensul rău al cuvântului – articole nesemnate care, pretinzând a face loc unor opinii diverse, colcăie de ghilimele parşive, insinuări, atacuri la persoană. E suficient ca să-mi confirme că episodul cu articolul cenzurat al Mirelei Corlăţan n-a fost nici decizie inocentă, nici întâmplare. Păcat, maică. Mare păcat.

Asta mă lasă, însă, cu o problemă. Citesc Cotidianul cu sfinţenie de când s-a reformat sub caţavenci. La Caţavencu am renunţat de ceva vreme. Deci, eu ce mai citesc? Aşteptăm sugestii. Ţin să menţionez că sunt extrem de cârcotaş şi sclivisit când vine vorba de gazeta mea de dimineaţă.

PS. Să mi se ierte lipsa linkurilor relevante – e unu jumate noaptea şi mi-e tare lene să le caut. Dacă n-aţi aflat deja despre ce e vorba, se prea poate să nici nu vă intereseze😀.

~ de paganu pe August 3, 2009.

9 Răspunsuri to “Ce să mai citesc?”

  1. Poti citi BombaCuNeuroni (wordpress).

    • O citesc deja, pravoslavnice. In afara de gazeta, fac si o plimbare zilnica pe bloguri – unele mai cuvioase, altele mai spurcate ca deh, oameni suntem. Dar cu gazeta, domnule, cu gazeta ce fac?

  2. Carti. Recomand „Cum functioneaza mintea” de Steven Pinker.

    • Ba nu. Cartile sunt de seara, dupa lucru, si de weekend. Pentru dimineata imi trebe musai o gazeta, fara de care nu se poate.

  3. nytimes.com lemonde.fr timesonline.co.uk news.bbc.co.uk lefigaro.fr
    lefigaro.fr repubblica.it ft.com bloomberg.com jpost.com guardian.co.uk

    şi, după cum bine ştii, lista poate continua. Presa e în altă parte.

  4. mesajul anterior a fo’ postat de mine, care chrome-ul meu te păstrase pe tine conectat, din motive care îmi scapă. abia la urmă mi-am dat seama.
    tăti şieli buni!

    • Bai, da, mi-a trecut prin cap. Si da, presa adevarata e in alta parte, dar pe bune ca mi-e greu sa ma conectez la ce se scrie acolo. Adica ma lasa extrem de rece. Dintre ziarele romanesti, ce pot si eu sa citesc dimineata la cafea fara sa ma apuce sila la fiecare doua articole? In vremurile bune, la Cotidianul ma apuca cam la 1,78 articole pe numar, ceea ce, in contextul presei romanesti, e destul de bine. O fi vreunul care sa nu treaca de 3 articole de cacat pe numar (in medie, vreau sa zic)?

  5. „- Poti citi BombaCuNeuroni (wordpress).
    – O citesc deja, pravoslavnice.”
    Îmi plac liniile dialogului. Asta era şi părerea mea, că este un blog controlat de Rusia (mai sunt şi altele).

Lasă un răspuns

 
