Abramburica, keep walking!

Încă o dată, constat că demnitari care îmi sunt cât se poate de neplăcuţi o iau sau sunt pe cale de a o lua pe cocoaşă din motive greşite. Ceea ce mă scoate din minţi, întrucât nu mă lasă să mă bucur în linişte de cucuiele respectivilor. Cu declaraţiile ei despre barbarii şcoliţi, cu scoaterea logicii şi cu religia aia facultativă în şcoli, care în realitate e obligatorie prin multe locuri, Abramburica m-a determinat să-mi fac blogul ăsta, ca să am unde mă enerva (a nu se înţelege că, după mine, alea sunt singurele ei păcate). Iată-mă acum în ipostaza de a ţopăi şi de a striga „Abramburica, keep walking!” pe motiv că Prostănacul s-a băşicat – numita Abramburică n-a cerut voie de la partid înainte să se ia de fabrica de împachetat diplome Spiru Haret. După toate măgăriile petrecute la Spiru Haret, cea mai mare universitate din lume (sau mai degrabă universitatea cu cel mai nesimţit rector din lume), domnul Geoană e de părere că ministrul învăţământului trebuie să ceară dezlegare de la mafia PSD ca să facă ceva. Asta în condiţiile în care Bondrea e un apropiat al PSD. Probabil că are să se ajungă la situaţia bizară în care PSD îi retrage Abramburicăi sprijinul politic, Băse-PDL se fac că n-au văzut şi refuză să o remanieze ca să le facă în ciudă partenerilor, după aia se ceartă ca chiorii, îşi sparg capetele, iar coaliţia se va duce dracului având ca pretext faptul că nasoala şi aiurita de madam ministru s-a apucat şi ea, la un moment dat, să facă ceva util.

PS. Ah, şi să nu uit de Pogea. Care-mi este mai neplăcut chiar decât însăşi Androneasca, dar iată, în buna tradiţie pe care o pomeneam mai sus, în loc să fie penalizat la salariu pentru că e prost şi incompetent, e penalizat pentru că nu le dă bani judecătorilor. Merde.

~ de paganu pe Iulie 18, 2009.

3 Răspunsuri to “Abramburica, keep walking!”

  1. pai eu credeam ca vrea sa bage frica-n aia de la spiru, un fel de vezi ce-ti putem face…si apoi sa le ceara o taxa de protectie mai mare..logic ca aia nu e institutie de cultura ci o afacere mafiota cam ca orice altceva in romania…nu credeam ca Bramburica se va lua de aia vreodata, sau oricine altcineva pt ca de la aia se scot bani.N-ai cum sa inchizi o afacere politica de succes.de-aia ma intreb ce sta defapt in spatele acestui gest onorabil altfel al distinsei.

    • Stiu si io ce-o fi stand… inclin sa cred ca sta o mare doza de naivitate din partea Androneascai, dar se poate sa fiu si eu naiv la faza asta. Ce mi se pare relevant e ca facatorii de matrapazlacuri, de pilda Ridzi si Nemirschi, sunt sau au fost tinuti in brate cu mare dragoste de partidele lor, iar acum se pune problema retrasului sprijinului politic pentru Abramburica pentru ca a facut o chestie de bun simt.

  2. pai..tocmai asta e problema:de ce ar face ceva de bun simt dezinteresat androneasca?nu cumva totul e un circ?sau niste interese transcedente intelegerii noastre?timpul ne va raspunde

Lasă un răspuns

 
