Watch this and freak out

Exagerez oleacă. Nefiind prea prăpăstios din fire, nu găsesc că situaţia cere o sesiune de freaking out serios (deocamdată). O găsesc, însă, îngrijorătoare. Mă întreb cum or fi arătând lucrurile în armata română (n-am fost pe-acolo şi nici n-am să fiu vreodată). Are careva idee?

~ de paganu pe Iulie 6, 2009.

Un răspuns to “Watch this and freak out”

  1. Acum 10 ani cand inca nu eram in NATO in armata romana erau preoti militari ortodocsi in sutane kaki. Nu stiu daca s-au mai schimbat lucrurile. Cred ca singurul pacat al armatei romane e ca „se caracterizeaza prin uniformitate” printre altele asa ca nu cred ca mai erau si popi de alte confesiuni. Se tineau slujbe la fiecare eveniment ca si la scoala.
    Oamenii din armata erau de altfel normali, exista un procent de religious freaks ca si pe oriunde de altfel dar nu se faceau presiuni asupra ta sa te convertesti & shit. Chestia cu convertitul e pe la protestanti mai mult.
    Cred ca ce arata in filmuletz tine mai degraba de educatia de acasa. In armata viata e nitelus mai dura, oamenii aia isi si riscau viata, iar viata asta combinata cu educatia religioasa care te face mai labil psihic sunt trotil curat. Nu e de mirare ca multi o iau pe aratura.
    Am uitat ceva cu armata romana: am intalnit pe acolo ofiteri antimasoni si antisemiti convinsi, fani Pavel Corutz (care si el a fost prin armata pare-mi-se). De astia mi-ar fi mie frica mai degraba, sa nu inceapa sa traga la intamplare in ideea ca dumnezeu o sa-i aleaga pe masoni dintre ceilalti ca sa-i trimita in iad.

Lasă un răspuns

 
