Tango

Când eram tânăr, ferice, mult mai suplu şi mai predispus la a efectua activităţi cum ar fi ridicatul de pe scaun, locuiam într-un oraş unde nu exista nici picior de club de aikido, aşa încât trebuia să mă mulţumesc cu alte chestii – întrucâtva similare, dar neatingând culmile de awesomeness ale artei pomenite. Când m-am mutat într-un oraş cu cluburi de aikido, am început a deveni predispus la a efectua alte activităţi, ca de pildă arsul gazului prin cârciumi. Foarte plăcut, dar incompatibil cu mersul la sala de trei ori pe săptămână şi minimul de disciplină necesar aikidoului. Cu părere de rău, aikido e absolut fantastic de genial, dar în ceea ce mă priveşte nu se poate pune cu berea. Aşa am devenit burtos şi leneş. Acum, sunt în continuare burtos şi leneş şi, de asemenea, locuiesc din nou într-un oraş (altul) fără cluburi de aikido. Aşa stând lucrurile, orice fantasme în acest sens se rezolvă via youtube. Aikido rulz!

~ de paganu pe Iulie 6, 2009.

Lasă un răspuns

 
