Am şi io o întrebare

Din toate grămezile de politicieni care se înghesuie pe la slujbe, pomeniri, hramuri, moaşte, întronizări şi de-alde de-astea, aţi văzut vreodată pe vreunul să stea mai în spate, în rând cu babele murdare pe picioare? Că eu n-am văzut. Să nu-mi ziceţi că dacă stau în spate oricum nu se văd, că au operatorii TV grijă să ni-i arate la o adică. Da’ pe bune, aţi văzut vreunul care să nu iasă ca păduchele în frunte? Care să stea măcar în rândul 5 sau 6, dacă nu mai pe la mijloc? Mă uitam în dimineaţa asta la Băse (profund plictisit), Blaga (stoic) şi Vadim & Jiji (deosebit de bovini), înşiraţi frumos ca mărgelele pe aţă, la loc de cinste, la întronizarea unui popă pe care-l mutaseră de la o episcopie la alta sau ceva de genul ăsta, şi mă întrebam dacă i-a dat vreodată prin minte vreunui demn bărbat de stat că ar putea să stea şi-n rândurile mai din fund – o baie de mulţime în plus nu strică niciodată, unde mai pui că în biserică sunt şanse mici să-ţi arunce careva cu cerneală în ochi.

~ de paganu pe Iunie 29, 2009.

Un răspuns to “Am şi io o întrebare”

  1. Nici eu n-am vazut da’ nici nu ma astept: ala n-ar mai fi politician :)) Faza naspa nu e atat de naspa ca se pun ei in fata, ci ca sunt lasati sau invitati, cu alte cuvinte statutul lor da jmecheri e legitimizat de popi si in casa…cui o fi aia, ca a lui Dumnezeu mira-m-as. Acu, Vadim si Jiji sunt prea pastrunsi de fantasmele lor mesianice ca sa se opuna, da’ pun pariu ca un de-alde Base sau Blaga se mai si gandesc ca fac un sacrificiu pentru popor si strang din buci, aaastea, dinti, cu gandul ca fac un bine si plac Domnului cum stau ei acolo, mot cocot. Parerea mea, ca-mi vine sa si plang🙂

Lasă un răspuns

 
