O vinit :)

Parafrazând un alt blog, aş putea să mă chem, de acum înainte, Lumea Sofiei. Titlul ăsta fiind însă ocupat, am să-mi las numele în pace. Păgân am fost, păgân am rămas – doar că acum îs un păgân tătic şi extrem de fericit.

Iaca o poză cu Sofia pentru cine vrea să vază un bebe frumos (sau pentru cine n-a înţeles încă despre ce e vorba aici):

 IMG_36770 

Precum şi o Folie pentru cine are chef să petreacă:

~ de paganu pe Mai 26, 2009.

7 Răspunsuri to “O vinit :)”

  1. Iuuuui, felicitari! E foarte frumoasa.🙂 Multa fericire sa aveti!

  2. uite sa si ateii se pot bucura de viata. SIC.

    sanatate si multe bucurii.

  3. Hihi, seamana cu mami ei🙂 Evident, are prestanta ta, nici nu ma gandeam altfel!. Sa va traiasca si sa-i fie foaarte bine.

    • Mulţumiiim🙂. Nu’s ce sa zic cu prestanta, cre’ ca i-ar mai trebui putina burtica in acest scop. Prestanta fara burta nu exista.

  4. nimic nu-i mai frumos ca viaţa pe pământ… poate doar muzica şi adevărul🙂

    când ai vreme, rogu-te măi-măi, trimete şi la mine-n Inbox această sărbătoare de melodie, chiar am chef să petrec în sănătatea Înţelepciunii (Sofiei) tale, om bun!🙂

    îţi foarte mulţumesc încă de pe acum🙂

Lasă un răspuns

 
