Ne bate Dumnezeu. Pe toţi

„(…) o voce mărturisitoare să se ridice din rândul ierarhilor noştri, care să strige împotriva acestei urâciuni care aduce mânia lui Dumnezeu asupra noastră.”

 

 

Unul din argumentele de bază ale oricărui individ căruia nu-i place că-ţi spargi oul la capătul ascuţit în loc de ăla rotund este „ce faci tu mă afectează în mod direct, prin urmare am tot dreptul să dau cu bolovani / să mă uit urât la tine / să fac presiuni asupra ta prin diverse metode pentru ca tu să-ţi spargi nenorocitul de ou la capătul rotund”. E vorba de aceeaşi mentalitate tribală de care pomeneam în postarea cu rrromânii şi paranoia lor – tribul trebuie să fie monolitic ca PSD-ul în vremurile bune şi toţi membrii lui trebuie să-şi spargă oul la acelaşi capăt ca să te poţi simţi în siguranţă.

 

Am pescuit citatul de mai sus de pe blogul unui apologet. Urâciunea la care se referă este homosexualitatea (surprinzător, nu-i aşa?), şi fragmenţelul mi-a sărit în ochi pentru că spune lucrurile cât se poate de pe faţă. Ăia se împreunează parte femeiască cu parte femeiască şi parte bărbătească cu parte bărbătească, şi prin urmare Dumnezeu are să pună TIR-ul să ne calce pe toţi (asta dacă nu revine la bunele obiceiuri de demult, cum ar fi ploaia de foc şi pucioasă sau, de ce nu, datul de bube la tot cartierul). De ce? Păi nu’ş cum să vă explic, eu sunt om credincios şi cu frica lui Dumnezeu, nici măcar la nevastă nu intru decât atunci când e rânduit de Sfânta Biserică şi teoretic ar trebui să mă aflu la adăpost de mânia divină, dar toate eforturile mele de a-mi asigura un loc în Rai cu vedere spre Iad1 riscă să se ducă pe apa Sâmbetei dacă vecinu’ de la trei şi-o trage cu vecinu’ de la opt. Dacă Domnul Dumnezeu îşi iese din pepeni când se uită la ăia cum îşi săvârşesc spurcăciunile şi dă un cutremur, crăp şi eu? Păi se prea poate să crăp. Dacă dă o ploaie de pucioasă şi, de nervi, uită să mă anunţe din vreme cum l-a anunţat pe Lot, crăp şi eu? Mai mult ca sigur. Dacă plouă cu broaşte, nu plouă şi la mine pe balcon? Ba plouă. Dacă la robinet curge sânge în loc de apă îmi mai beau eu cafeluţa de dimineaţă? Păi n-o mai beau, cel mult mănânc sângereţi dacă nu e post. Aşa stând lucrurile, sunt cu totul îndreptăţit să lipesc pe uşile celor doi vecini pomeniţi hârtii dictando pe care am mâzgălit în prealabil „POPONAR”, să arunc cu ouă în ăia de la parada anormalităţii, să spun oricui are sau n-are chef să mă asculte că „God hates fags” şi să votez cu amândouă mâinile orice bou care declară că statul român trebuie să-şi păstreze orientarea creştină şi căsătoria civilă între persoane de acelaşi sex e exclusă.

 

Căci familia mea, familia creştină, e în pericol! Odată ce acceptăm ca unii să-şi spargă ouăle la capătul ascuţit fără ca noi, oamenii de bine, să le spargem educativ şi creştineşte capetele pentru chestia asta, sfintele şi normalele capete rotunde ale ouălor sunt în pericol de a nu mai fi vreodată sparte! Ceea ce va atrage mânia Domnului asupra omletelor noastre, şi pe bună dreptate.

 

1 În Rai nu există televizor, televizorul e de la Diavolul după cum ne învaţă Sfinţii Părinţi, dar omul credincios tre’ să se distreze şi el cumva în Rai (altfel n-ar mai fi Rai) şi se uită cum îi chinuie dracii pe sodomiţi şi pe închinătorii la idoli.

 

PS. Culmea culmilor ipocriziei, de pe acelaşi blog de apologet:

„DOAMNE IISUSE HRISTOASE, CUM DE NE MAI SUPORTI?”. 

Într-adevăr, cum dracu’ v-o mai suporta?

~ de paganu pe Mai 23, 2009.

4 Răspunsuri to “Ne bate Dumnezeu. Pe toţi”

  1. dap, inspirat articol…da’ pun pariu ca acu’ credinciosii se reculeg dupa lupta cu pacatul de ieri si nu iti vor pune comentarii…

  2. Eu am facut odata o buba pe fund si mi se parea, asa, nelalocul ei. Aha, deci de la vecini era! Stii cumva la cate scari se pune? Ce bine ca m-am mutat intr-o zona cu blocuri de patru etaje, ca acolo erau numai de 8! :)))

Lasă un răspuns

 
