Sar unii în sus…

…că de ce se iau necredincioşii de creştini. Ce te doare pe tine, ateu agresiv, că eu cred? Ce te doare pe tine că eu mă rog? Păi hai să dau un exemplu. Azi, în autobuz, eu cu nevastă-mea. Nevastă-mea – însărcinată în luna a opta, aproape a noua. O burtică mai mult decât vizibilă, deci. A ajuns mai mare ca a mea, ceea ce nu e puţin lucru. Pe lângă noi, diverşi, inclusiv masculi tineri, stând jos. Nu se ridică. Ok, locul lor, dreptul lor să stea pe el şi să-l ofere cui şi dacă au chef. Da’ autobuzul trece pe lângă biserică şi roboţeii respectivi se grăbesc să-şi facă cruce cu evlavie (… and into the hole he goes). Păi de-aia se iau unii de voi (în fine, nu numai de aia). Că sunteţi ipocriţi, bă! 

PS. Şi ca să-l parafrazez pe eroul naţional Ţuţea, o atee cu burta la gura e un dihor (o dihoară? doi dihori, poate se numără şi fătul?) şi stă în două picioare cum e felul dihorilor, iar un bou spălat pe creier, probabil murdar pe picioare, care-şi face cruce în faţa bisericii e om şi stă pe două buci ca oamenii. Mă rog, nevastă-mea nu e atee, da’ ziceam şi io de dragul argumentului…

PPS. Când te face Ţuţea om, du-te şi spală-te dracului pe picioare.

~ de paganu pe Mai 19, 2009.

9 Răspunsuri to “Sar unii în sus…”

  1. Felicitari! Sa-ti fie amandoi sanatosi!🙂

  2. Da, o chestie de genul asta mi s-a intamplat si mie in metrou. Eram intr-un metrou foarte aglomerat cu 2 fete, caldura mare si la un moment dat mi se face rau. Le spun fetelor asta dar in fine, bineinteles ca toate locurile ocupate. La un moment dat, persoana in fata careia stateam se ridica si cu chiu cu vai s-a strecurat afara. Eu am zis mersi, dau sa ma intorc sa ma asez. Dar nu apuc eu bine sa ma intorc ca o tipa se strecoara repede pe langa mine pe scaun si scoate o carte de rugaciuni si incepe sa citeasca. Eu le zic iar fetelor ca mi-e rau, doar doar s-o simti evlavioasa lu’ peste prajit. Ciuciu! Si cand i-am povestit faza asta unui crestin, el cica „Pai legatura cu D-zeu e mai importanta decat sa ajuti oamenii!” Ma de fugi d-aici! Si mai zic ca de ce am ciuda pe ei!

  3. În faţa Sofiei abnoctaductice trebuia să-i iei la sfînta plă pe nasoi, cu tot oprobiul de moment. Ai fi cîştigat oricum solidaritatea celorlalţi creştini din avtabuz. Care sănătate maximă la amîndouălele şi ţinem pumnii extrem de strînşi, cu mare drag!

    • bă, nu i-aş fi luat la pulă (să ştii că la mine pe blog se poate spune pulă :D), cum ziceam, e locul lor şi dreptul lor să-l ofere cui şi dacă vor. da’ ipocrizia aia cu crucile în faţa bisericii mă scoate din minţi.

  4. Biblia este foarte utila in nevoi.

    http://yfrog.com/0wbibliaajutorlanevoiej

    Puteti da imaginea mai departe.

    • Eu as avea grija, cre’ ca zgarie. Uite ce zic Scripturile:

      „Thou shalt honour thy arse and wipe it with the finest toilet paper. Thou shalt not use sharp-edged paper to wipe it, for it is abomination unto the Lord. He who cuts the skin of his arse with paper shall be unclean, and wash his butt with grape wine, and clothe it in linen and be unclean until the evening next day.” (Copronomul, 5, 43)

  5. Yupyyy! Ursitoare care mai de care! Acu’, sper ca te-ai infiintat in fata unui „domn” de pe scaun si i-ai zis calm: ” Fii bun (hihi) si ridica-te sa se aseze nevasta-mea”. Ca vorba aia, ai cu ce :p

Lasă un răspuns

 
