PDL-ul şi orientarea lui creştină

După William Brânză, Daniel Buda (tot deputat PDL) îşi învârtoşează credinţa şi, fără teamă de Curtea Europeană a Drepturilor Omului, îi pocneşte straşnic peste gură pe sodomiţi cu coada lăncii lui Hristos. România e o ţară eminamente creştină, zice el. E perfect adevărat pentru o anumită valoare a calităţii de creştin; dacă a fi creştin înseamnă ce zic unii mai răi de gură, respectiv a-ţi face cruce când treci prin faţa bisericii, a umple maţu’ şi spitalele de Paşti şi Crăciun şi a te căca în capul aproapelui cu orice ocazie, atunci sunt de acord cu domnia sa.

Suntem o ţară eminamente creştină, care va să zică, şi „România nu poate accepta o căsătorie între homosexuali. Acest lucru a reieşit şi din discuţiile avute cu Biserica şi cu societatea civilă, şi sub acest aspect am făcut un lucru foarte bun”. Îhi, minunat lucru aţi făcut, aţi mai luat nişte votanţi de la Vadim şi Becali. Cu ei să rămâneţi! (PS. Care societate civilă? Noua Dreaptă? Eu n-am auzit de nici o dezbatere publică iniţiată de PDL pe tema asta; se vede treaba că se consultă cu societatea civilă la miezul nopţii, în pivniţe de case părăsite.)

Mai zice că trebuie să ne păstrăm orientarea creştină. „Ne”? Care „ne”? Care noi? E vorba de o lege acolo, şi-atunci nu-mi rămâne decât să înţeleg că acel „noi” desemnează statul român, care după ce era de căcat, acum mai are şi orientare creştină. Citeşte Constituţia, bou bălţat! Şi pentru PDL – orientaţi-vă mai cu talent către pizda mamii voastre cu cine v-o mai vota (eu v-am votat în 2004, şi mă simt de parcă aş fi avut 18 ani în Duminica Orbului şi-aş fi votat cu Ilici). Să-mi sară ochii din cap dacă mi-aş fi imaginat acum cinci, patru, trei, doi sau chiar un an că în anul de greaţă 2009 putem ajunge aici, i.e. ca un partid mare, cu pretenţii de respectabilitate, să plonjeze voios în mocirla în care până mai ieri se scăldau doar Vadim şi Becali. Şi-am mai şi votat cu ei acum cinci ani. Merde.

~ de paganu pe Mai 16, 2009.

3 Răspunsuri to “PDL-ul şi orientarea lui creştină”

  1. Daca erai atent si te documentai aflai ca PDL se „preface” pratid de dreapta, deci are valori nationaliste si crestine atroce. Oricum, nu asta conteaza. In constitutie scrie ca suntem un stat laic si liberi sa ne impartasim religia sau non-religiozitatea. Nu suntem un stat ortodox cum nici Noua Dreapta nu este o grupare de hippyoti. Suntem un stat liber, democrat in care daca aleg sa fac ceva LEGAL, ETIC si MORAL, POT!.

    • Orientarea de dreapta a unui partid nu implică neapărat valori naţionaliste şi creştine, atroce (?!) sau nu. Una e dreapta liberală (dacă e; la noi nu prea e) şi alta e dreapta extremistă (la noi, din păcate, e).

  2. Ba nu-i,din pacate.Ar trebui sa exista o dreapta extremista dar nu exista.

Lasă un răspuns

 
