Azi dimineaţă, la cafea…

Cum ziceam, azi dimineaţă, la cafea, am primit Crucea cu draga inimă. Chestie de marketing – de data asta, Crucea a venit călare pe cea mai genială pască din câte mi-a fost dat să gust.  Drobul a ieşit beton de asemenea, aştept cu deosebit interes friptura de ied.

Iubeşte pre bucătarul tău cu toată inima şi tot pântecele tău!

~ de paganu pe Aprilie 19, 2009.

3 Răspunsuri to “Azi dimineaţă, la cafea…”

  1. „Iubeşte pre bucătarul tău cu toată inima şi tot pântecele tău!” =)) I am sooo making a t-shirt with this line, all credits to you, of course🙂

    sau măcar un şorţ de bucătărie… oricum voiam de mult să mi-l iau pe cel de la magazinul lui Mihai Stănescu, pe care scria că „oamenii sunt de două feluri: felul 1 şi felul 2”.🙂

    şi nu pot să cred că din toată masa pascală îţi plac fix, da’ fix aceleaşi bucate care-mi plac mie!

    e clar, pasca şi drobul kick ass!
    la friptura de ied zic totuşi pas; cum poţi fi atât de… de… păgân :p încât s-o laşi pe mama capră numa’ în doi iezi? :))

  2. hămesitule! :))

Lasă un răspuns

 
